Dacă "Verisul" ia Cupa merg pentru o săptămână la...Drăgănești (imagini cu tărișorul)

Știți ce ofertă mi-au făcut fanii echipei "Veris" după victoria din semifinalele Cupei cu "Milsami"? Deci, dacă mâine "Verisul" (care nu mai este din Drăgănești, deși armata de fani e din această localitate a raionului Sângerei) învinge, atunci ar trebui să merg pentru o săptămână la Drăgănești pentru a marca victoria formației. Firește, o eventuală victorie. Știți de ce-mi pare rău dacă tot rămânem la subiectul "Veris"? Că și-ar putea pierde fanii. Nu sunt fani în sensul clasic al cuvântului, dar nu sunt răzvrătiți ca ceilalți de la noi, mulți dintre care încearcă să o facă pe ultrașii sau hooliganii, dar mai degrabă reprezintă doar un grup de imitație. N-o spun cu rău, așa e la noi. Și în sfera politică, și în sport, și în jurnalism, și economie, și pe la fani. Am senzația că muncitorii aștea cu mâinile bătătorite, care târâie litri de vin sec roșu după ei pentru a sărbători orice calificare a formației de suflet, au senzația că și acum echipa reprezintă satul lor de baștină - Drăgănești. Așa mi-au spus și după confruntarea cu "Milsami", că drăgăneștenii sunt cei mai buni, cei mai harnici...etc! Mi-ar părea rău dacă aceștia într-o bună zi ar înceta să-și susțină echipa. Îmi amintesc de așa zisa galerie a echipei "Sfântul Gheorge", una cu adevărat exotică. Nu știu dacă mai există.

Mai jos urmăriți imagini în care mi se propune să testez calitatea tărișorului din beciurile Drăgăneștiului, dar nu puteam să accept, așa că am amânat cheful după finala de mâine. Glumesc, desigur...)) dar mai știi...))

Până la urmă drăgăneștenii mi-au interpretat două piese, iar un fragment îl vedeți și auziți făcând CLICK AICI! Pe pe acest link mai vedeți oferta făcută de a pleca la Drăgănești dar și tărișorul propus spre degustare.

Комментарии