Un remix pe motivul celui mai memorabil interviu oferit vreodată pe către Pavel Cebanu

Cred că deja plecasem de la Moldova 1 și-mi lansasem emisiunea la N4 când iată că am ajuns la una din sutele de conferințe de presă oferite de șeful FMF de atunci și...acum, Pavel Cebanu. Admit că a fost cea mai tare comunicare cu presa sportivă din Moldova din toate la care am fost prezent și-mi amintesc acum, în primul rând, de interjecțiile "Baha-buha, blea", ieșite, cu o frecvență teribilă, din gura lui Cebanu. Eu fiind și pe la radio, îmi propuneam să fac în Sound Forge-ul meu schinguit un remix pe seama acestui "profund" interviu, lucru care mi-ar fi furat vreo 30-40 de minute maximum, dar oră după oră, zi după zi, parcă o lăsam pe cealaltă...zi! Și, surpriza anului, azi aud un  remix făcut pe marginea celui mai hazliu interviu oferit vreodată de șeful fotbalului moldovenesc, Pavel Cebanu. Vezi și tu aici sau....aici...sau....pe acest link...

Комментарии