Bruno Simao către Stoleru: "Te iubesc, frate". Cea mai tare declarație pe care-am văzut-o vreodată a unui fotbalist.

Nu prea cred în sinceritatea oamenilor. Așa sunt eu. Nu e peste tot la noi așa, dar acolo unde trăsătura caracteristică este invidia nu ai cum sa crezi în sinceritate. Așa suntem noi. E simplu.  Mai spun prietenii mei buni, că așa cam sunt toți latinii: italienii, românii, spaniolii și restu'. În cazul fotbaliliștilor, conceputul de sentimente și sinceritate parcă-mi pare cumva desprins dintrun alt univers. Mulți dintre ei parcă-s căzuți din pod și ai avea senzația că în afară de noțiunile: balon, prime și cantonamente - nu știu nimic. De unde să vezi acolo și sentimente? M-mmm? Parcă n-ai avea de unde, nu-i așa?! Cu atât mai surprinzător a fost să văd lacrimogenul mesaj (în sensul bun al cuvântului) îmbibat de niște confesii așa încât și Willliam Shakespeare ar fi invidiat. 

A făcut-o Bruno Simao pentru coechiperul său Marin Stoleru întrun mesaj postat pe internet. Nu-mi rămâne decât să merg pe mâina copy-paste și să vă las pe valul meditațiilor. Să vină și mesajul:


Important e că și nici Marin nu a ezitat prea mult. Bruno a primit și feedback-ul pe măsură....


Asta da, zic și eu, relație....)


Комментарии