Doar câteva cuvinte despre...Moldova. Istoria unei echipe...(video)

Doar câteva cuvinte despre...Moldova. Istoria unei echipe...(video)

După ce-am fost acuzat de mii de ori că fac emisiuni doar în rusă, uite am decis să vin și cu producție media în română. Și, culmea, despre selecționata Moldovei la fotbal, bătaia de cap a Federației de Fotbal din MD, cu care, spun gurile rele, aș avea ceva de împărțit și sunt în relații ostile. Că aș face orice doar ca să fiu împotriva FMF și bla-bla-bla de acelaș gen. Hai că acest filmuleț-documentar realizat alături de colegii mei de la Ren TV Moldova,  vă cam pune în gardă cu tot felul de speculații. E-ee, cum iese că ăsta face un filmuleț despre echipa Moldovei, dar totodată ar critică federația, implicit și selecționata?! Ceva nu prea iese aici, nu?! Hai să vă explic eu ce e la mijloc de codru des, unde păsările ies...

Să fie clar: pentru mine contează nu partizanatele fotbalistice, ci opinia pe care o am și dorința sinceră ca fotbalul din MD să fie unul mai calitativ, mai atractiv, să fie arătat la TV, iar tribunele să fie pline. Sunt primul care va pune umărul să mișcăm carul din loc (să se înțeleagă fotbalul din MD) și tot primul dacă e vorba de critică...constructivă. 

A-aa, mai e încă ceva. Să nu vă vină să gândiți cum au mai spus unii "homo-deșteptos" că realizarea filmelețului a fost finanțată de FMF. Prostii mai mari ca voi. Așa, ne-am trezit într-o dimineață și am decis să o facem și pe asta. Semn că (virgulă) 3 oameni în cruce (eu, colegul meu de la Ren TV, producătorul Grigore Mocreac (de ceva timp încoace s-a îndrăgostit de fotbal până la urechi) și cu acordul amiabil al directorului de la Ren, Slava Fiodorov) se pot face lucruri bunicele și fără mare tam-tam. În rest, nu-s cumĂtru cu nimeni.

Deci, filmulețul îl puteți urmări https://play.md/2187074

Комментарии

  1. Foarte buna treaba ati facut . Mult respect pentru acest film. Ceva inedit si calitativ, puteti fi siguri ca aveti toate cuvintele de lauda din partea oricarui care a privit acest filmulet.

    ОтветитьУдалить
  2. De-ar mai juca împotriva Austriei și Rusiei cu aceași ardoare ca în meciul cu Liechtenstein...

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий