Fețe și mutre întrun colaj de fotografii din mijlocul evenimentului

Fețe și mutre întrun colaj de fotografii din mijlocul evenimentului

Azi am mers în centru capitalei să mai fac un subiect pentru TV despre frumoasele evenimente, pe care am să-l asociez după ce se va consuma cu vreo trei-patru cuvinte, pe care le aud cam peste tot. Deși, mi se pare că nu toți înțeleg semnificația acestora. Deci: stat capturat, oligarhii de la putere și mai amintiți-vă și voi. Am avut la îndemnă un aparat foto și m-am gândit s-o fac de fotograful, înercând să găsesc printre mulțime prototipul protestatarului. Protestatarului aliat lui Dodon și Usatâi. Pe alocuri problemele cu focusarea personajului necesar, dar...

Click pe poză dacă vrei să fie mai...mare -))

















































Комментарии